SÍLA PARTNERSTVÍ

Rozvíjením silných obchodních vztahů s klíčovými výrobci mohou obchodníci pro své týmy získávat přistup ke zdrojům, nástrojům a podrobným školením ohledně produktů. Výsledek může ovlivnit spokojenost zákazníka a rentabilitu celého podniku. Díky technologickému rozvoji, doprovázenému rychlým nárůstem množství a dostupnosti informací o produktech, nebyl styk mezi zákazníkem, obchodníkem a výrobcem nikdy tak důležitý jako dnes. Perfektně připravení obchodníci poskytují nejlepší možné poradenství zákazníkům, kteří chtějí vyjít vstříc projektovým požadavkům.

Díky zajištění dobrého přehledu a znalostí sortimentu produktů u svých zaměstnanců mohou obchodnici poskytnout zákazníkovi perfektní obsluhu a využít argumenty, kterými bude nabídka konkurence poražena. Mezi nejlepšími způsoby tvoření rozsáhlé databáze znalostí o produktech je spolupráce s jejích výrobci.

Pozitivní partnerství, které stavební firma Beesley a Fildes vytvořila s předním výrobcem střešních oken Dakea, je perfektním příkladem výhod vyplývajících z takového přístupu. Prodejce je schopen rozvíjet svou činnost a zvyšovat povědomí zaměstnanců v rámci produktů. Beesley a Fildes mají devět oddělení na území celého severozápadu Velké Británie se sídlem v Huytonu poblíž Liverpoolu. Ian Carr, vedoucí divize střešních produktů, chtěl najít více partnerů zastupujících inovativní a výhodnou produktovou nabídku přizpůsobenou k jeho obchodní nabídce. Ian věděl, že spolupráce se společnosti Dakea, která má 75 let zkušeností s navrhováním střešních oken, výrobou a inovacemi ve všech svých produktech a je součásti největší firmy vyrábějící střešní okna na světě – VKR Group, bude pro jeho firmu znamenat přirozený pokrok.

Ian řekl: „Jsem nadšený podporou, kterou jsme obdrželi od firmy Dakea. Je to zejména zásluhou oblastního zástupce Chrise Phillipse, který velmi rychle zaškolil personál, rozšířil znalosti týmu ohledně střešních oken a také zajistil různé informační materiály týkající se prodejen a průvodce cenotvorbou.

Spolu s porovnáním produktů a přehledem cen získaných od Chrise se členům týmu Beesley a Fildes podařilo získat jednoduchou a současně rozšířenou školicí základnu zamířenou na prodej, která se bude líbit všem prodejním oddělením a jednotlivým spolupracovníkům.

Chris řekl: „Tato školení umožňují pracovníkům prodeje získat informace ohledně našeho sortimentu a následně tyto klíčové znalosti předat zákazníkům”.

Navíc Beesley a Fildes využívají balík on-line nástrojů Dakea, které zajišťují základ podpory prodeje. Obsahuje grafická znázornění produktů Dakea ke stažení, včetně logotypů, fotografií a bannerů, přizpůsobená rostoucímu povědomí o značce, a mohou se umístit na webových stránkách prodejce. Navíc sada on-line nástrojů Dakea obsahuje různé cenové tabulky s cenami produktů, včetně pokynů, jak optimalizovat obsah a generovat návštěvnost jak na stránkách Dakea, tak na vlastních webových stránkách, za účelem zvýšení prodeje. Ian následně okomentoval produkty Dakea: „S mimořádnou 20letou zárukou, bezplatným montážním příslušenstvím, jako je těsnící lemování z izolační pěny a manžeta z paropropustné fólie, jsme doopravdy nadšení z možnosti prodeje produktů Dakea. V rámci sortimentu příslušenství zvyšujícího uživatelský komfort jsme mohli také využit interiérové žaluzie Dakea, které doprovází střešní okna Ultima”.

The power of partnership DAKEA

Jedním z klíčových produktů z nabídky Dakea je střešní okno Ultima. Použitím inovativní technologie lze redukovat vnější hluk o 50 % účinněji, než v případě standardních střešních oken. Ultima významně tlumí hluk vznikající dopadem kapek deště, krup, nebo zvuky z venku, včetně hluku ze silničního provozu. Díky použití technologie skla Comfort Glass okno chrání proti ultrafialovému záření (UV), tím, že odráží 95% škodlivého UV záření. Díky dvěma nízkoemisním vrstvám s dvojitým účinkem byl systém Ultima navržen takovým způsobem, aby zajistil v místnostech chlad v létě a teplo v zimě a tím snížil náklady domácností na energie, a dokonce chránil nábytek a vybavení uvnitř interiéru proti vyblednutí. Navíc díky sklu Titan Glass okno nevyžaduje údržbu a zajišťuje vyšší úroveň ochrany proti silným nárazům nebo prasknutí skla, než standardní okno.

Distributor DAKEA partner

Ian pokračoval: „Ve skladu máme mnoho střešních oken Ultima. V okamžiku, kdy jsme je naskladnili, jsme zaznamenali 15 až 20 procentní nárůst prodeje střešních oken. Díky zkrácení dodací lhůty do následujícího dne od prodeje a různým inovativním řešením v oblasti ochrany před hlukem a díky svým konstrukčním přednostem vykazuje Ultima takové množství důvodů pro, že se snadno prodává zákazníkům ve všech naších odděleních”. Navíc z důvodu blížícího se technického školení zaměstnanců Beesley a Fildes – s využitím nástrojů pro on-line školení, jako je např. Akademie Dakea – má Ian stále velmi pozitivní vyhlídky do budoucna, a jeho zaměstnanci budou nadále rozvíjet své přínosné styky s Dakea a využívat její ucelený sortiment produktů, aby zajistili další rozvoj činnosti. Pevná spolupráce mezi prodejcem a výrobcem přináší výhody všem stranám. Dobře informovaný prodejní tým dokáže lépe doporučit vhodný produkt, montážníci obdrží nejlepší radu založenou na rozsáhlých a hlubokých znalostech, což ve výsledku zvýší úroveň spokojenosti mezi zákazníky prodejce a pomůže mu tak rozvíjet jeho podnikatelskou činnost.

The power of partnership

Související články

ODOLNOST VŮČI ZEMĚTŘESENÍ V NIZOZEMSKU

RIZIKOVÁ OBLAST! Provincie Groningen je známa častým výskytem zemětřesení způsobených těžbou plynu, která s... Přečtěte si více